Nejčastěji kladené otázky

a odpovědi na ně.

Je adaptační režim zpoplatněný?

Za adaptační režim vybíráme nevratnou zálohu ve výši poloviny ceny měsíční plánované docházky. 

Mohu být se svým dítětem v průběhu adaptace?

Není to vhodné, jednak během vaši přítomnosti prakticky vzato žádný adaptační režim neprobíhá. Za vaší přítomnosti je děťátko pouze na návštěvě.

Děťátko adaptuje těžce, je to v pořádku?

Každé dítě má adaptační proces jinak dlouhý a jinak intenzivní. Někdo pláče, někdo se vzteká, jiný kope, další odmítá přiblížit se kolektivu. Někdo si najde svoji tetua té se nehne z klína. Někdo pláče týden, někdo čtrnáct dní. Jsou děti, které z počátku nepláčí vůbec a po 14 dnech docházky jim to dojde 🙂 Vše je v pořádku. Děťátko musí přijmout skutečnost, že je bez rodiče. Vzít v potaz návyk, že rodič vždy přijde. Nakoukat si vše nové. Najít v kolektivu někoho, kdo mu bude příjemý. Pro děti je to ohromně náročné období. Vy, jako rodiče, jim nejvíce pomůžete tím, že budete pevní a klidní. Plačící děťáko nám přivedete každé ráno, dáte mu pusu a odejdete, jak bylo domluveno. My vám ho opečujeme, nemusíte mít strach. Všechna dítka to zvládnou a do kolektivu kamarádů se nakonec budou těšit. 

Kdy je třeba donést vyplněné dokumenty k zápisu a kde je najdu?

Veškeré dokumenty je třeba mít s sebou nejpozději v den zahájení adaptace. Najdete je přehledně seřazené zde:https://centrumlupinek.cz/pro-rodice/dokumenty/

Když je mé dítě nemocné, mohu požadovat refundaci platby?

Bohužel, možné to není. Platíte nejen za pobyt, ale současně i za to, že vašemu děťátku stále držíme v dětské skupině místo. V případě permanentek - tedy dílčích docházek - máte možnost využít náhrad. Jiný případ dlouhodobá nemoc, zranění či jiný podobný zásah do rodiny. S našimi rodiči stavíme na přátelském vztahu a vzájemné důvěře. A tak, stane-li se něco neočekávatelného, ozvěte se. Řešení společně určitě najdeme.

Platba školkovného a stravného.

Pokud Vás můžeme moc krásně požádat, využívejte k platbě spojené s docházkou v dětské skupině QR kódy, které najdete v námi generovaných platebních podkladech. Pokud nemáte zkušenost s QR kódy, plně nám postačí, když do poznámky v platbě uvedete jméno vašeho dítka. Velmi nám to pomůže s párováním plateb v účetnictví. Ačkoliv se intenzivně snažíme, abyste každý měsíc měli ve své e-mailové schránce podklady k platbě, může zaúřadovat šotek. Nenechte se prosím rozhodit - každý měsíc platíte částku, která je uvedena ve smlouvě spolu s číslem účtu. Při zadávání platby se držte zvyklostí, do poznámky zadejte jméno vašeho dítka a my platbu spárujeme.

 

 

 

 

Když mé dítě nechodí do školičky, mám nárok na vratku zaplaceného stravného?

Bohužel, náklady na stravu jsou nedílnou součástí měsíční platby. V částce je zohledněno nejen samotné jídlo, ale také personál který ho vydává, připravuje, nakupuje. Personál, který se věnuje kontrole spotřebního koše.